may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

4 Ocak 2011 Salı

nutella gibi bir fal macerası

                                                                                                
Merhaba blog efendi ne habersin ,ben yine karmakarışık olmuş kafamla birlikte ,durağan ve sıkıcı günler geçirmeye devam ediyorum. Bugün yine inişli çıkışlı bir gün yaşıyorduk biz
 turşu, çim adam ve kelebekceğzimizle birlikte.kelebekceğzimizin kafasının attığı öğlen yemeği vakitlerinde ,benim fal vaktim geldi demesiyle çıkışta falcıya gitmemiz gerektiği kararına vardık.İşte o anda beynimde şimşekler çaktı ve sanırım ben de istiyoruuumm diye haykırdım.Başkalarını kınayıp dururken  şu fal konusunda, birden bire kafama esmişti ve ben de baktırmak kararını almıştım.Kendimle öyle bir çeliştim ki bugün.
Hatta çim adamın manyak mısınızz yeaalarına bile aldırış etmedim ,ne olacak çim adam eğleneceğiz işte deyip savuşturdum kendisini.
Bu 2. fal maceram olacaktı ,ilkinde de yine bir fal delisi arkadaşımın sayesinde bir falcı herifceğzin önüne oturmamla kalkmam bir olmuştu
'sen zaten inanmıyorsun dediklerime biliyorum'
'şey evvet malesef inanmıyorum size ben, byby'

Bu sefer de acaba kaç dk dayanabileceğim şeklinde giderken adamın yanına ,dönüşte kendimi falın tamamlanmasına kadar durduğum için tebrik ederken buldum.
Öğrendim ki bu 2 buçuk senem çok zor geçecekmiş,e ben bunu biliyordum zaten ablamsı abiciğim aferin bildin dedim içimden.Uzmanlık yapacakmuşumMesleğimi severek yapacakmışım ,bayağı iyi işler yürütecekmişim yani, buna da sevindim tamam inanamasam da.

Ama bildi lan ,2009un haziran temmuzunda salak bir aşık gibi gezdiğimi bildi ,en son 1 buçuk sene önce aşık olmuşsun dedi 
çok yanlış birine aşık olmuşsun çok dedi ,aferin dedim bildin bildin bunu da.
Temmuzdan bu yana kimse yokmuş kalpceğzinde dedi(evet sümsükus haziran sonrası gözümden tamamen düşmüştü)
Bu sıralar yeni biri var dedi,bu kumral arkadaşa karşı hissettiklerin konusunda kafan karışık, aşık değilsin hoşlanıyorsun dedi ,yine bir aferin dedim.şu sıralar aklında başka kızlar olabilir ama ufak şeyler falan dedi sonrada ocaktan sonra aranız daha iyi olacak ve mart ya da nisanda çıkmaya başlayacaksunuz sonrada iyice aşık olacaksınız 2 buçuk sene devam edecek falan filan...Çok güzel devam edecekmiş arada sırada olan ufak tartışmalar dışında ,ki onlarda akademik nedenlerle olacakmış(e şeyy okul zor geçiyor ondan olabilir mi?).
Bir de annemle aram martta tamamen düzelecekmiş.
Ha bi de 27 yaşında evleneceksin 1 çocuğun olacak dediğinde ben çocuk mocuk istemiyorum yeeaaa diye cırlamıştım onu hatırlıyorum.
İrem'e de şubat ayı için iyi şeyler söyledi ama...
Evet sayın seyirciler şuabata kadar bekleyeceğiz bakalım eğer çıkmazsa bunlar ki ehemm hiç umut yok,o zaman turşuya yazık olacak,zor geçecek onun diğer dönemi ,e malum fallara bel bağlayacak hale gelmiş bu iki bahtsız bedevinin dırdırlarını çekmek kolay olmayacak.
bu kadar.

1 yorum:

EuphoRiA dedi ki...

hey beybi döktürmüşsün yine bence bloga dönme vaktimiz eldi canım çok sıkılıyo saat 3 oluyo ve 2 saat yatakta kıvrandım aklıma elmeyen şey kalmadı diyebilirim kötü anlamda da değil üstelik hayal dozumu abarttım bu gece bişeyler yapmalıyım diye nete girdim nerden aklıma geldi bilmiyorum sen benim krizlerimi bilirsin taa hazırlıkta şu kardeşini seç diye bi sitevar ya ordan bi okula eşya defter filan göndermiştim sanırım ordan bi kardeş seçicem çok faydasız görüyorum kendimi ama en azından kendi kriz dönemlerimde kendimi yiyip bitiriyorum millet nasıl rahat oluyo anlamıyorum ya da ben nasıl bu kadar lay lay lom modundayım.sıkıldım sadece.nokta.