may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

15 Ocak 2011 Cumartesi

şımak'ın şımaklık yapması

blog ,şımak sıfatını o kadar çok hak ediyorum ki bana şımak lakabını taktığı için cocoyu en yakın zamanda tebrik edeceğim.
bloga böyle saçma şeyler yazmak istemezdim ama ,
sevgili yüce çıplak ayak kötüyüm ben ,çok kötüyüm.baş ağrısı gibi birşey bu sadece 5 dakikalığına unutuyorsun o ağrıyı ama 5 dakika sonra bir bakıyorsun yeniden başlamış ve asla durduramıyorsun.sonra kendine kızıyorsun neden yapıyorsun bunu kendine diye, neden salak neden?sonra tekrar kızıyorsun kendine salak dediğin için ,salaksın evet elinde mi sanki?
normalde sevgili arkadaşım yusufun sitesinde döküyorum içimi ama ,bir süre orada dökmeyeceğim sanırım içimi ,biraz fazla döküp kirlettim ortalığı.
sadece kötü hissetsem ses çıkartmam belki ama garipte hissediyorum.herşey çok garip geliyor bu günlerde gözüme.sokaklarda insanlar ,evde ailem ve ben, ben yabancılaştım kendime.
kötüyüm işte ,yaşamak istediğim hayat bu değil.sürekli mızmızlık yapmaktan sıkıldım.
beni bu kadar kötü yapan müzikler ,porcupine tree dinlemeyeceğim bir daha dedim bugün yine kendime.bilemiyorum bu kaçıncı söz verişimdi kendime ,factotum'unda içine ettim bugün 2 sayfa okuyup bıraktım asla bitiremeyecekmişim gibi geliyor şu kitabı.kendi ucubeliğimi görüyorum bazen kitapta merhaba ucube diyor bana bukowski amca.ucubeyim evet biliyordum zaten.ama hayır şu sıralar gündemi meşgul eden ve bir takım saprofaşistlerin diline dolanan ucubeden değil.
yazmaya başlamalıyım belkide yeniden ,mayıstan beri elimi süremediğim hikayeye yoğunlaşabilirim belki yeniden,hikayeye dalıp kendi şımaklıklarımı unutabilirim.
cocoyla içmeye gideceğim en yakın zamanda ,böğüre böğüre ağlamak istiyorum.

3 yorum:

EuphoRiA dedi ki...

sevgili şımak böyle zamanlarda yazmak en iyi uğraştır yaz yaz yaz...

şımak dedi ki...

şımak was here

EuphoRiA dedi ki...

he he hee