may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

28 Haziran 2010 Pazartesi

unutulmuş bir blog;merhaba

selam blog uzun süredir buralara uğrayamıyorduk.tamam hadi yalan atmayayım uğruyorduk evet ama final dönemi anamız çılgın attı sana yazacak halimizde yoktu açıkçası(seninle uğraşacak halimiz yoktu yalana gerek yok).
beş hafta süren final dönemi bizi gerçekten çok zorladı çünkü beş koca hafta be hacı düşünsene millet iki haftada olup bitiriyor sınavlarını oysa biz zaten üzerimize kalma korkusu çökmüşken nasıl bir savaş halindeydik düşün işte.finallerden öncede vizeleri oluyorduk ,kısacası tüm sene boyunca anamız çılgın attı ,ağladı ,zırladı...
aslında ilk dönem çabuk atlatmıştık, çıplak ayakalarla gezmiştik tozmuştuk fakat ikinci dönem nasıl bitti bilemiyorum.
ve çıplak ayaklar,
onlar olmasaydı çektiğim 'iş-ken-ce' eminim kat kat daha fazla olacaktı.ne olurdu ben yine çalışırdım ,geçerdim bilmem ne yapardım evet ama mutlu olamazdım.aynen geçen sene olduğu gibi.benim hariicmde 5 tane çıplak ayak:onlar vucudunuzdaki organlar gibidir bir tanesi bile olmazsa yaşayamazsınız
euphoria: sonisferin 2günü birlikte kaldık şu an da evde  yanımda olmasını dilerdim.onu tanıdığım ilk günden beri her zaman aklıma gelen şey şu;o bir mutluluk kaynağı ,o olmadan gülemezsiniz.
kelebek:şefkatliliği ,kendine güveni ve asaletiyle her zaman büyüleyen mükemmel insan,kimseye dört dörtlük diyemediiğim halde şu hayatta ona diyebiliyorum bu çok ilginç,o olmadan kendinizi güvende hissedemezsiniz.
ekmeksizgider:zeka küpü.kimsenin ayağı onun kadar sağlam basamaz asla yere.ilk günden beri ona baba lakabını uygun görmekteyim çünkü paçamızı toparlayan kişidir o.bilemiyorum,bence o olmadan yaşayamazsınız.
sicilyalı(italyan):o bir romantik insan.aşırı hassas,düşünceli kısacası ruhu olan bir insan,hemde çoğu insanın ruhu hiçbir zaman olamamışken veya ruhlarını kaybetmiş bir şekilde yaşarken.o olmadan insanın ruhu olan bir canlı olduğunun farkına varamazsınız.
çim adam:her şeyden önce altı senelik dost.2 senelik kardeş ,iyi ki üniversitedede aynı sınıfa düşmüşüz ve böyle bir kardeş kazanabilmişim dediğim insan.artık keşke aynı yaşta bir kardeşim olsaydı demememin ikinci sebebi ( birinci merve ehheheh).o olmadan ,düşünmek bile istemiyorum...