may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

8 Ekim 2010 Cuma

......

eee,evet bi çoğunuzun bildiği gibi uzun süredir blogumuzla ilgilenemedik...Gerek zorlu yaşam koşulları (bkz:okul,üniverste),gerek sınavlar bunun gibi sebeplerden dolayı sizinle ilgilenemedik.Bunun için herkesten ve ayrıca özellikle iyi bir takipçimiz olan çetçikızdan da özür dileriz.
Neyse asıl konuma geçeyim ^^ .
-----------------------------------------

Bi çoğunuzun bildiği gibi bu benim ilk yazım...Ve bu yazıyı en uygun zamanda yazdığımı düşünüyorum...

Euphoria'nın bana şımak'ın radyoya çıkacağını duyunca çok mutlu olmuştum ve ona w.namp'dan eşlik etmiştim...Cidden Şımak'ın o heyecanı baya baya bilgisayar dada olsa hissetmiştim.sonuna kadar dinledim gerçekten güzel şarkılar çalmıştı...Hele ben pek güzel şarkıda bilmem şımağın şarkıları iyi gelmişti :D Asıl Şımağın konuşmaları komikti...

"eee,evet dream theater çalcaktık...hey you çaldık hmm..." (:D)


neyse yazım bu kadar bende isterdim ki daha çok yazayım ama olmadı gitti xD Sağlıcakla kalınız...
Patiayak[Cebirwookiee]

1 yorum:

Meriç dedi ki...

tözüşkom yazmaya devam et tamam mı belki diğer çıplak ayaklarda yazmaya karar verir : D

ee evet dream theater çalacaktık ama hey you çaldık hmmm