may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

24 Ekim 2010 Pazar

Klasikleşme mahkumu öfi


Neden adı ilginç olan şarkılar hep kötü çıkar?bu benim için mi böyle sadece?mesela hiç bilmediğim bi şarkı dimi şımağın bilgisayarıma attıklarından dimi adı çok ilgincime gidiyo vayy bu nasıl bişey diyorum hiç beğenmiyorum sonra da adı neydi hatılamıyorum bile..sonra bi şarkı adı çok klasik dimi mesela işte dünyayı sev ,hayat sevince güzel veya içindeki keşfet türünden allahım nasıl bayııyorum şarkıya üst üste bin kere dinliyorum.Yok valla çim dicek şimdi takıntılısın farklılığa diye ama yok ya ben klasikleşmeye mahkumum:(

2 yorum:

Meriç dedi ki...

daha sinir bozucu tipli bir hippi herif bulamadın mı öförya ,: D

Patiayak dedi ki...

Öförya bide bana hep ergenus müzikleri dinliyo dersin :D