may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

11 Ocak 2011 Salı

bir kardeş daha mı?

Merhaba blog efendi ,yüce çıplak ayak sana da merhaba!
Öncelikle bugün ne zor ne de kolay bir gündü.Tam olarak anlamlandıramadığım bir gündü aslında ,kafam allak bullak olduğu için şu sıralar ,sanki beynimin içinde bir film seti varmış ve ben kameranın arkasına geçmiş yönetiyormuşum gibi hissediyorum.
· · · — — — · · ·
sosososososososos



Dün  turşu şu siteden bahsetti
bir kardeşim var tabiki ama bu site çeşitli illerdeki kardeşlerin(biraz sevgi biraz maddiyat) yani ihtiyacı olan çocukların tespit edilip ,kardeş edinmek isteyen gönüllü kişilerce sahiplenilmesi(kardeşçe ehemm) için kurulmuş bir siteymiş. 'asla' para yollamaksızın o çocuklarla iletişime geçmeyi sağlayan bu site sayesinde ihtiyacları olan o çocuklara kitap ,kıyafet ve sevgi gönderiminde bulunabiliniyor.bende bir kaç kardeş olabilitesi olan çocuk tespit ettim ve aileme danışıp onlardan birini kardeş olarak seçeceğim.Çeşitli ilçelerde yaşadım bende küçükken bir kaç sene,o  çocuklardan çok arkadaş edindim ,hatırlıyorum hepsini ve tanıyorum o çocukları...

Her neyse şimdi oral biyoloji vakti,yanında biraz supertramp belki sakinleştirir beni...


http://listen.grooveshark.com/s/Travelled/3P3LD

Hiç yorum yok: