may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

24 Ocak 2010 Pazar

24 ocak


bu blogun tamamen eğlence amaçlı olduğunu ,her türlü olumsuzluktan uzak olacağını yazmıştım.fakat bunu yazmadan geçemeyeceğim ,zaten uzun bir şey yazmayacağım,sadece şunu söylemek istiyorum bugün 24 ocak ,on yedi yıldır her sene olduğu gibi bu yılda bugün ocak ayının en vahim günlerinden biri.uğur mumcu katledildiğinde henüz dört yaşındaydım dolayısıyla o günü hatırlamamın imkanı yok ,sadece evdeki fotoğraflardan biliyorum o günü, cenaze törenini ,belkide hayatımda elime aldığım en acı dolu en karanlık fotoğraflardı onlar ,çelenkler ,insanlar ,yağmurlu veya karlı bir kış günü siyah şemsiyeler ,heryer herşey siyah.bir hüzün vardı o fotoğraflarda ,simsiyah bir hüzün.bu yılda anılacak uğur mumcu her yıl olduğu gibi keşke bende katılabilseydim .

iyiki bugün doğmamışım dedim az önce doğum gününü kutladığım arkadaşım aklıma geldiğinde .düşünsene dedim kendime ,bir büyük adam katledilmiş hiç yok yere boşu boşuna ,nasıl sevinebilirki insan böyle bir dünyaya doğduğuna.

Hiç yorum yok: