may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

24 Ocak 2010 Pazar

itiraf köşesi


düşündümde bünyede rahatlamayı sağlayabilecek etkenlerin başında itraf etmek geliyor bence.küçük itiraflar ,büyük itiraflar niteliği nasıl olursa olsun ,her biri insan ruhundaki zaralı artıkların ,kalıntıların teker teker çözülüp etrafa dağılmasını( aynen çürük dişin remineralizasyonu gibi : D ) ,ve ruhun üzerindeki ağırlıkların hafiflemesini sağlar.o yüzden takım arkadaşlarımı bilmem ama ben bol bol itirafta bulunmayı düşünüyorum.

1 yorum:

EuphoRiA dedi ki...

ooooo her an her saniye bu itiraflara katılıyorum kuzumm:)) itiraf ediyorum bugün arka arkaya baya biiii bölüm dexter izledikten sonra mumişi(kardeşim:P) sandalyeye bantlamaya çalıştım:P ve itiraf ediyorum yukardaki ayak fotoğrafını her hafta değiştirsek çok güzel olur(haftanın ayağı:P kiminki en iğrenç olur acaba???:P:P)