may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

24 Ocak 2010 Pazar

bir 24 ocak günü itiraf ediyorum


itiraf ediyorum ,blogun sağ alt köşesindeki john lennon resmini önce babaanneme sonra zerrin özer'e benzettim .sonra bugün euphoria ile konuşurken come on yazacağıma camon yazdım,işin vahim yanı şu itiraf ediyorum bu tür şeyleri hep yapıyorum ,hatta euphoria yı bile yanlış yazıyorum hatta yazamıyorum ve hatta yazarken euphorianın nası yazıldığına bakıyorum onun msn iletisinden ,sildiği zaman ne halt yicem bilmiyorum ,okunduğu gibi yazmayı düşünüyorum ama nası okunduğunu bilmiyorum.itiraf ediyorum şu üstteki ayak resmi kardeşime ait ,bunun için vakit ayırdım evet ,bunu yaptım sürekli boş işlerle uğraşıyorum .itiraf ediyorum blog çok ilkel bi blog oldu ama kapaistem bu kadar daha gelişmişini yapamadım ,itiraf ediyorum çok uğraştım ,koskoca bir günümü buna harcadım ama yapamadım.bu gece başka itiraf edecek şey kalmadı sanırsam.

Hiç yorum yok: