may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

14 Mart 2010 Pazar

Bir çocuk neden pencereden oyuncak atar???


Sevgili blog herşey çim adamla cihangir'de dolaşırken eski bi evin dikkatimizi çekmesiyle başladı çünkü yıkık dökük eve çıkan dar merdivenler vardı ve çim adam dar yolları evlere çıkan dar merdivenleri filan çok sever,sonra o evin komşu evindeki pencereden sokağa löp diye eşyalar düşüp parçalanmaya başladı.Pusuda bekleyip bu gizemli olayı takip ettik ,yerde parçalanan legoları,atılmış ayıcıkları ve sonunda kafayı uzatıp bize ceee yapan iki minik çocuğu görünce bu ikilinin sokağa oyuncak fırlatma olayı olduğunu anladık.Daha önce sadece dayımın sırdaş teyzemin şemsiyeli bebeğini uçuyomu uçmuyomu diye pencereden salladığını biliyorum o kadar.Ama çocuklar oyuncakları atarmış hep pencereden ben de bunu merak eden bir euphoria olarak gogıla çocuklar neden oyuncakları pencereden atar yazdım karşıma abuk sabuk bi site geldi birisi çocuğuna blog yapmış ama öyle böyle değil yani bari blog yaptın mantıklı şeyler yaz dimi neyin kafasını yaşıyosun yok çocuğu en çok elmayı seviyomuş,yok 10 dakika dikkatini verebiliyomuş bişeye(malak olan bebekler hariç hepsi öyledir),yok top oynayıp banyo yapmayı seviyomuş ne kadar enteresan dimi:P bide çocuğun safko fotoğrafları filan var...işte o an itibariyle karar verdim bir çocuk bu sevgili x gibi safko değilse oyuncaklarını kesin balkon pencere vs.biyerden aşağıya sallar ve bundan gurur duyar:)

2 yorum:

Meriç dedi ki...

ben blogun linkini vermelisin euphoria .
ben hiç pencereden oyuncağımı atmadım onları severdim ama bi sır veriyim mi ,hani cam silme fısfısları varya onları fışkırtırdım pencereden dışarı artık kime denk gelirse
öyle işte ...

EuphoRiA dedi ki...

ovv süpermiş...ben elma çöpü sallarım hep ama sakın siz yapmayın çocuklar o yere düşerken blmemnekadar hıza ulaşıp brinn kafasına zınk diye düşebilir