may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

2 Mart 2010 Salı

Çim adam ve kız muhabbeti:P

Daha önce bendeniz euphoria bizim erkekler tayfasıyla başbaşa kalmış ve onların az da olsa erkek muhabbetini dinlemiştim.Öncelikle şunu belirtmeliyimki grubumuzdaki şımak,ben ve kelebek femelino italyan,ekmeksiz ve çim musculinodur(ispanyolcanın kafasını yaşıyorum hala)bu öğlen yemeğinde italyan ve ekmeksizin işleri dolayısıyla masayı terketmesini takiben bakışlar çime çevrildi ve aniden masada kız muhabbeti yapılmaya başladı.Konu sapıtaraktan ekmeksiz ve italyanla canlı telefon bağlantısı yapıldı.Sonuç olarak şunu belirtmek isterimki grubumuzun femelinolarıyla başbaşa kalan ilk masculini çimdir bu da böyle biline.Ayrıca italyandan sonra kaaağğhhıt diyen 2.insan türüyle tanıştım ve biri bana 1 saat önce yüz kontör attı annem babam değil sizin zaten kontörünüz yok kim buuu neler oluyor çıplak ayaklar???

Hiç yorum yok: