may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

6 Mart 2010 Cumartesi

Teypır açılı frez tarikatı ve sınanan küçük Euphoria


yaaa bugün ne tuhaf bi gündü öyle gerçekten sınandım sanırım...insan sabah 10 buçuktan 3 e kadar 5 ayrı kişiyle telefonda konusup bi frez işini halledemezmi yaa,o kadar çok konustumki abduşa kırk kere teypırlı varmı diye sorunca 'adam var dedi 3Gsi olsa göster dicem'mantıklı cevabını aldım:))).....sabah kalkıp taksime yolu vurcaktım en doğrusu peki bunu yapmadım ve neler oldu???4 saat boyu telefonda konusup laz damarım kabarıp aklım karıştı,babam o arada benim frezler uğruna yolda tıngırı mıngırı giderken arabanın anahtarlarını kaybetti,ders mers calısmadım,1 saatte taksime gidip 1 saat 45 dakikada döndüm feleğim şaştı...peki neler düşündüm???bizim protezcilerin kesin frez tarikatı var(hemde teypır açılı frez tarikatı dünyada yapılcak yüz saçma şeyden biri onlardan 10 tane almak) ve frezler pazartesi karaborsada 500 milyon olcak bunu düşündüm,10 tane frezi alıp kadirin neresine yapıştırsam!!! yol boyu onu düşündüm ,bi de üstüne atlasa girip güzel elbiseler görüp son zamanlarda ota rabıra harcanan paraları düşününce benim kafa oldu ben diyim 100 sen de 1500 sevgili blog:P ayrıca burdan italyanın yedikleri sonucu bitap düşmesine sebep olan dünkü büfeyi kınıyor neden bana ,abduşa ve şımağa bişey olmadığını anlamıyorum????(abduş=ekmeksiz)

2 yorum:

Meriç dedi ki...

minik erofya çok karmaşık bir gün geçirmiş,üzüldüm doğrusu.
italyan zehirlenmiş az önce öğrendim ,şaşırdım şoka uğradım onada çok üzüldüm,
barış büfede yedikleri yüzünden serum yemiş,
ama ne yedi orda o ,bize niye birşey olmadı, aynı şeyleri yemedik mi ?
aynı yememiş bile olsak abduş mutlaka italyanın yediğinden bi kaç ısırık almıştırki ona bişey olmadı

neler oluyor : S

ekmeksizgider dedi ki...

öncelikle bu gergin günü kazasız belasız atlatıgmız ıcın cok mutlyum cunku artık abdus euphoria bozuk plak moduna gecmıs sureklı tayper acılı frez deyıp duruyodu kı muhtemelen ruyasında onu gorcek..ayrıca barıs bufe konusuna gelınce belırtıyorum kı sız benle nazıma gelmedıgnız ıcın lanetledınız hepınıze bıseyler olcak once erkekler bı dahakıne sıra sızde ona gore..ayrıca benım kendı ıcımde garıp bı sındrım sıstemı var besın zehırlenmesı gıbı bi olay olamaz hemen oguturum onu ben..