may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

27 Şubat 2010 Cumartesi

Haftasonu kafası.....

sevgili blog ben kırmızı rujlu denizkızı hergün kıçıkıytırık bi lokmacık şeylere dentistalık yapmak uğruna bissürü para veriyorum,dün çim adamın her haftasonu olduğu gibi kendi memleket sınırına adım atmak üzere aramızdan ayrılışının kafasını yasadım,bugün biricik fantomum kadir ve biricik fantom dj im şımak olmadan diş kestim gözyaşlarım damaklarıma aktı hava spreyi sıktım,elle tutunur gözle görünür bişey yapmadım,az sonra kısır yiycem,peki ya yarın yarın napıcam???hayat zor sevgili blog,özledim seni kadir...

3 yorum:

ekmeksizgider dedi ki...

ulan biz yurt koselerinde surunelım euphoria kısır yesın sonra da hayaz zor desın...ohh yeeeaaa memmet dıyorum baska da bırsey demıyorum..

Meriç dedi ki...

kendini niye deşifre ettin abduş kafa : D

EuphoRiA dedi ki...

abduş gelen abduş gider....