may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

23 Şubat 2010 Salı

placebo kafası

güzel(nadir olarak) bir salı günü okulu kırdıktan sonra,soğuktan donmuş olan ben evceğizime ulaştım erkenden ,derken yemeğimi falan yedim(öncesinde ve sonrasında 500er defa tartılmak suretiyle,hayatında ilk kez rejim yapıyorum sanırım suyunu çıkardım),müziğimi açtım ,uyumak yine yalan oldu tabiki.Pink floydumu dinliyorkeen blogu açtım.yanda konuşun kutusuna bakmıştım sabah,sevgili vilsimit aramıza katılmış kendisine buradan koocaman bir hoşgeldin diyoruz ve kızılay soda kafasına devam etmesini diliyoruz ,soda iyidir.

placebo kafasıda iyidir.şöyleki bir kaç gündür placebo kafası yaşıyorum.çünkü ergenlik yıllarımın (hala ergen gibiyim aslında dur bak kötü hissettim,bu ne şımarıklık kazık kadar olduk)bir numaralı kafasıydı placebo fakat son altı aydır falan dinlemiyordum ,ben artık büyüdüm hıhh havasına girip.neyseki haksızlık ettiğimin farkına vardım ,umarım geç olmamıştır .geç olmuş olabilir aslında yazın konserlerine gitmedim mesela ,bi daha brian molkoyu çok görürüm ,yaşlandı adam artık ,bu haltı yememeliydim.ilk konserlerine gittiğimde halbuki rüya gibi gelmişti bana hayatımın en acayip günüydü ,ertesi gün ve diğer bir kaç yıl sürekli konser anlarını düşünüyordum ,ohşş brianım güzlerini yirim senin ,ohhş sese bak ,aaahh special needs i söyledi ya ölsemde gam yemem artık ,of ulen of ...
ergenlik dönemimin en çalkantılı yıllarıydı ,kolay mı ...neyse çok uzattım .
brian'ımın placebo etkisi yapan o güzide sesinin içimize güzelce işlemesini istiyorsak tüm albümlerini mutlaka dinlemeliyiz ,bir tek son albümü beğenmediğimi itiraf etmek istiyorum,onun dışında diğer albümlerin içinden tek tek şarkı eleyebilmemin imkanı yok.haydi biraz ergenlik günlerimize geri dönelim.

http://fizy.com/s/1d4rhf , http://fizy.com/s/13elg3 , http://fizy.com/s/16kjsn

2 yorum:

EuphoRiA dedi ki...

placebo kafasını yaşamayı bazen unutuyorum:( uzun bi aranın ardından dinleyince de ya nası unuturum diyorum..sevgili sımak o adam gey ya da biseksüyyyyel:)sulanma:P ayrıca meds klibindeki halinden nefret ediyorum..

Meriç dedi ki...

yaa yirim onu ben euphoria , mavi gözlerine falan dayanamam yani : D.ben en çok sleeping with ghoststaki tarzına bayılıyorum ,yaşlanıyor ama üzülüyorum...