may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

27 Şubat 2010 Cumartesi

KAYIP ARANIYOR!!!


Artık isyan ediyorum,zavallı çim adam'ın yaklaşık 2 aydır laaaaptopu yok,çünkü kötü yürekli laaaptop kaçakçıları onu kaçırıp turşusunu kurdular:((( ve bu nedenle çim adam beni aylardır sana şarkı yollıycam çok geniş bi müzik arşivim var vaadiyle kandırmakta şımak'a ise müzik akışı durdu:(yukarıda resmi bulunan ve tahminimizce yurtdışına kaçırılmış olan laaaptopu gören ilgili vatandaşlarımızın hemen bizimle irtibata geçmesini rica ediyoruz.(sonuçta bana da şımak'A da yazık)

3 yorum:

Meriç dedi ki...

artık çim adamın şarkılarını sömüremiyorum
bu soruna bir çare bulunmalı
bulunmalı
bulunmalı
bulunmalı
...

ekmeksizgider dedi ki...

ben an ıtıbarıyle bu olaya el koyuyor ve arkadaslarımın mutlulugu ıcın bu olayı cozume kavusturcagıma soz verıyorum..:P

çetçikız dedi ki...

benim de bozuk telefonunda resimlerim var :( onu laptop a atacakııı ühü :(
bi de şarkı olayı