may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

7 Şubat 2010 Pazar

şımak'tan günün spesiyali

gecenin bu vakti şu başlığı açmamın aslında tek bir nedeni var,oda kayan sayfa düzenini düzeltmeye çalışmak .şu lanet olası ilkel şablon yüzünden ekmeksizgiderin yazısından sonra sayfa altüst olmuş, sağdaki eklentiler aşağıya kaymış.neyse gelelim günün spesiyaline
evet ben ve benim çılgın damak zevkim ,yiyecekleri bulamaç haline getirme alışkanlığım sayesinde yeni bir tat daha keşfettim :mayonezli corn flakes.evet ben bunu bugün yaptım ,iyice hayvanlaştım belki biliyorum ama ,o tadsız tuzsuz korn flakesi yenebilir hale getirmenin yollarından biri bu artık.ha korn flakes niye yenir yağlı olmadığı için di mi?peki ya mayonezdeki vıcıkvııck yağlar ne olacak ?işte işin o kısmını karıştırma dedim kendime , corn flakes mi corn flakes diyet mi diyet boşver eşantiyonları çaktırma. diyet demişken akşam koca bir dilim börek yedim ,öyle işte .

6 yorum:

ekmeksizgider dedi ki...

ulan ne mübarek adamım bi yazı yazdım grup birbirine girdi:))ayrıca bu karışımı bulduğun için tebrik ediyorum seni şımak..

Meriç dedi ki...

gerçkten anlamıyorum nasıl salak saçma bir şablon bu ,düzeltmeye çalışıyorum ama hala beceremedim of yeaa bakalım umarım halledebilrim.ehheh ketçaplıda güzel oluyor ama onu yazacak cesareti bulamadım : D

Meriç dedi ki...

o yeaa başardım : D

ekmeksizgider dedi ki...

tebrikler tebrikler...on numara beş yıldız olmuş..:)

EuphoRiA dedi ki...

eee dağları devirmeden rahat edemiyo:)kuzum söz veriyorum sana yaza kadar yapamıcamız şeylerin atağında bulundurmıcam bizzii diyet yapmak gibii:)

ekmeksizgider dedi ki...

Dinime küfreden müslüman olsa demekten kendimi alamıyorum..:)))