may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

13 Şubat 2010 Cumartesi

İsyanımdırr.....!!!!!!!!

Sürekli kafa kaşırtıran,sürekli beni düşünmeye sevk eden şeylere,zamanında yapılması gerekeni zamanında yapmayıp sonra beni yapmaya ikna etmek isteyenlere,sürekli yei fiyat araştırması yaparan ortalığı karıştıran Ramço'ya,bunca dktaerdin arasında okunmamış ve hatta okunmuş olan komite notlarına,öyle siktiriboktan şarkılar yazdığı için Serdar Ortaç a,sürekli yeni diziler yapıp beni sosyal yaşamımdan alıkoyan J.j. abrams a,bitmeyen E.R: dizisine,sürekli garip garip düşünceleri kafama getiren icimdeki bene,sürekli bu dusuncelerı desteklıycek dusuncelerı sunan hayata,bunları yazarken ilk basta dikkat ettiğim ama sonradan beni isyana sürükleyen yazım ve noktalama işaretlerine,Süreki isyan eden Zekai'ye,kafamın içindeki gezen 40 tilki ye,İtalyan ın arabasındaki garip romantik müziklere ve en önemlisi bunlara kafa yorucak durumua geldiğim içn kendime isyan ediyorum....

3 yorum:

ekmeksizgider dedi ki...

ayrıca sürekli url hatası vererek benı yanlıs yazmaya sevk eden ve ağız tadıyla isyan etmeme izin vermeyen blogger de isyan ediyorum...!!!!

EuphoRiA dedi ki...

bu düşüncelere tamamen kaıtlıyor ve bende isyan ediyorum...yaa artık bıktım... komitlere son gün üç buçuk atarak çalışmaya,8 de başlayan hastane günlerine,neyin kafasını yaşadığını bilmeyip bize de kafa yaşatan hocalara,Çim Adam'a aldığım çim adamın saçlarının orta kısmının çıkmamasına,çıplak ayaklar olaraktan oturduğumuz balıkçıda neyin kafasını yaşadığı kesinlikle tanımlanamayan 2 si sevgili olmak üzere 3 kişilik grubun birbirini 5 dakika boyunca tokatlamasına,abduşa ve şımağa bu kafayı yaşatan komiteye,çim adamın saçlarını kestirmesine isyan ediyorummmm!!!!!!!!!!

ekmeksizgider dedi ki...

Dünden beri devam ettiğim bu isyan zincire Euphoria nın katılmasına da isyan ediyorum...Ben yalnız çalışırım ,gidin kendi isyanınızı kendiniz yapın benim isyanım üzerinden reklam yapmaya çalışanlara da isyan ediyorum..:D