may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

20 Nisan 2010 Salı

0

Sürekli hayatı sorgulayan insan bugün bu mücadelesinden vazgeçti.Çünkü bugün farketti hayatının sadece bir sıfırdan ibaret olduğunu.Yirmi bir yıl boyunca şu sıfır gibi kendi etrafında dönüp durdu,kat ettiği yol sıfır oldu.
Bazıları şanslıdır önlerine çıkan fırsatlar ile dolup taşar hayatları.Her attıkları adım onların lehinedir ,sıfırda kalmazlar asla durmadan ilerlerler.1leri vardır 2leri 3leri.
Kendimi kaybeden olarak nitelendirmiyorum çünkü kaybedecek bir 1 im bile yok malesef.Ve şunu söylemeliyim ki
sürekli didinip çabalayıp şu hayatta,sürekli 'elde var 0' sözünü telafuz etmek kadar yaralayıcısı yoktur ,yok yani kesinkes söyleyeyim gerçekten yok daha vahimi.Bunun bir üst modelide insanın kendisini gereksiz hissetmesi ki bunun tetikleyicisi ,koskocaman içi boş 0 lardan oluşan hayattır zaten.
Böyle hayattan her sıkıldığımda silkelenip kısa bir süreliğine belkide yaşayabilmemdeki tek etken olan birkaç dostumu ve ailemi kısacası serum niteliğindeki insanlar topluluğunu hatırlıyorum, toplasan 20 bile etmezler belkide.Geçen seneyi hatırlıyorum ,servisin kaza yapmasını bile isteyecek kadar şu hayattan nefret ettiğim günleri.Umuyorum tekrar o hale geldiğim bir seferde mücadeleyi elden bırakmamayı.
Bu dünyanın bana göre olmadığını biliyorum ,fakat sadece bilmekle kalamıyorum sevmiyorum ,kendimi seviyorum normalde ben iyiyim elimde olan tek şeyde bu diyorum fakat bu hayatta kalmak için yeterli mi bilmiyorum.Her asi bir gün düzene uyar ,hayatla savaşmaktan yorulup kendimi sevmemem için bir sürü ortam hazırlayan hayata, düzene uyuyorum.
Elde var sıfır ,belkide bu yüzden hiçbir zaman sevemedim 0 ı.Hep 2yi severdim ,8i ,9 u.sayılarla aram iyiydi hep ama 0la nedense asla iyi olamadı.Yuvarlak olan şeyleri sevmem ,bana hep güvensiz düzenbazmış gibi gelirler.Sandalyenin tekerleği ,arabanın lastiği ,şişelerin kapakları,kapıların yuvarlak delikleri...dünya ...
Dünya,yuvarlak hatlara sahip olan sensin ,güvenilmeyen düzenbaz olanda sensin ,sen bir sıfırsın koskocaman bir sıfır...

Hiç yorum yok: