may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

26 Nisan 2010 Pazartesi

Komiteye 1 ay kaldı düşüncesi hastalığı:Sifon olayı

ya sevgili çıplak ayaklar biliyorum bu kadar özele girmemeliyim blogda ama geceleri bana bi hastalık peyda oldu kurtulamıyorum..bilindiği üzere sık tuvaleti gelen hatta arkadasları tarafından tuvaletin kapısına zar sora atılan benim geceleri paranoyaklığım tutar oldu...yatmadan önce yarım litre suyu mideye indiriyo sonra hadi bi tuvalete gidiyim bari derken hooop kosarak mışıldama yolunda ilerlerken içimdeki öförya'sifonu çektimmi ya ne biliim yaa çektimmi acaba??'diyerek soluğu tekrar banyoda alıyorum sayın ayaklar buna bir çözüm bulunmaLı:)acaba hala karanlıktan korkup biran önce kafamı yorgana sokma isteğimidir yoksa komiteye 1 ay kaldı sıkıntısımıdır:P

Hiç yorum yok: