may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

10 Nisan 2010 Cumartesi

Servis görümlü kamyonn

Merhaba dostlar....nasılsınız görüşmeyeli??iisinizdir ii neyse geyiği kesip ben asıl konuya geliyorum..şimdi herkes bu fotoyu neden koydugumu merak ediyo olabilir...sevgili ekmeksiz yani ben cuma günü gene lüsümsüz bir olaya kalkıştım..bunu sizle paylaşmak isterim..başlıyorum...

Cuma günü benim kayseriden gelen kardeslerımle beraber takıldıktan sonra yurda dönüş maceram başladı..onlar fakülteleri ile gelmişler ve otobus şöförleri yolu bilmiyomuş..bana dediler ki sen bin yolu tarif et müsait bi yerde inersin dediler ben bostancı köprüsünde inerim diye düşündüm ve yola çıktık ama sevgili abdüş ben bostancı köprüsünde inceğimi unutup otobüsü çevre yoluna soktum:)))sonra otobüs gişelere doğru yol alırken ben yana yana nerde inceğimi düşünüydum bi ara gaza gelip izmitte bile inmeyi düşündüm:pNeyse ben ataşehir kavşağında indim ama ben baska yaya kimse yok ki bu gayet dogal çevre yolu sonuçta..köpek sesleri ve oralarda önceden yaşamış olduğum birkaç köpek anısı benim yürümeme izin vermedi ve otostop çekmeye karar verdim..Gecenin 10 u olduğu için kimse durmuyo dogal olarak..en sonunda bi tane okul servisi durdu ama okul servısi gorunumlu kamyon...kapıyı bir actım kı aman Allah'ım mor gomleklı siyah yelekli ve bembeyaz saclarına karsı inatla rengini korumus olan sımsıyah pala bir bıyık...yani ideal kamyoncu..dedim ki kendi kendime şıçtın oglum arkamı kollamaya basladım:)))ama servisin ıcı de kamyon gıbı..dantel işlemeli havlular gostergelerin üstünde..dikiz aynasına amcamın gomlegıyle uyumlu sallar falan..Bayan resimleri keza..neyse artık kapıyı actık bınmemek olmaz ama tabı barız bır korku var bir de adam oyle ıı davranıyo kı ınsan ondan da tırsıyo..adam benım ıcın yolunu degıstırdı kozyatagında bıraktı benı ama baya gerılımı yuksek bı yolculuktu benım ıcın anlıycagınız uzere...ama cok hosuma gıttı bu bı dahakı sefere hedef otostopla ANKARA.....:))

1 yorum:

EuphoRiA dedi ki...

yani canım abduşum bunu da yaptın ya ben san ne diyim..ben kafamı cama geçirdim ama etkisi sana oldu sanırım:Pvalla hedef 8 otostopla olimpos:)