may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

9 Nisan 2010 Cuma

Rüyamız hayrolsun!!!


sevgili çıplak blog,okuldan gelir gelmez drek mideme bişeyler tıkaraktan uykuya daldım,dalmaz olamıydım bilmiyorum...rüyalarım hep film gibi uzun olur ve rüyalar bilinçaltını yansıtır teorsini destekler.Midemin dolu olmasından mıdır yoksa bu hafta çıplaklar olarak bikaç arkadasımızdan kazık yememizdenmidir bilinaçltın dolmuş da taşıyomuş.Önce annanem,kardeşim ve ben trabzondaki evin balkonunda şezlongda uzanıyoruz ve deprem oluyo diye gördüm.Sonra komşuya eçiyodum ve beyaz bi kedi elimi tırmalıyodu.Ardından rüyam hız kesmeyerek ekmeksizle bi pasaja girip kıyafetlere bakmamız ardından çim adamın beni ordan sahile götürmesiyle devam etti.Rüya boyunca huzursuzdum,çok kötü hissettim.Çim adam beni sahile güneşli bi havda götürüyodu ve onun çim adam olup olmadığından emin olamıyodum ancak birden hava karardı o zaman onun çim olduğunu anladım o zaman da havada bomba atan uçak savarlar kol gezmeye başladı;çim bana İspanya'yla savaşta olduğumuzu söyledi.İşte rüyamı çime anlattığım bu noktada çim kahkaha attı(seni asla affetmycem:P).Tamam İspanya'ya olan ilgimden orası öyle olmuş oabilir,güvensizlikte bu aralarki olaylardan ma rüya tabirlerini açınca ne göreyim kedi ve deprem başarısızlık uğursuzluk anlamındaymış,havanın kararması da.Hadi bakalım çıplak ayaklar yine de rüyamız hayrolsun!

1 yorum:

Meriç dedi ki...

ahahah seçtiğin resme bittim : D