may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

7 Nisan 2010 Çarşamba

Çıplak ayakların haftasonu İzmir ayağı
















Sevgili çıplak blog epeydir görüşemedik farkındayım...biz çıplak ayaklar komitenin verdiği kafa sıyırıkığıyla ki normalde nasıl bi kafamız var o da tartışılır kendimizi anadolumuzun 4 bi yanına attık...okuldu,fantomdu,sınavdı çok sıkmıştı...şımağa istanbulu emanet ederekten 2 güncük ayrı kaldık..ben çim adamın kafasının etini yemek suretiyle onu izmire sürüklemeyi başardım sürüklediğime de memnun kaldım...izmirde arkadaşım minikle takıldık...kordonuydu,kumrusuydu,dımtıs dımtıs müzikli barıydı 2 günümüz hemencecik geçti...tekno müziğin tekdüzeliğinde çok farklı kafalar yaşayan insanlarla tanışmak,çimle bana kordonda yürür gibi yürümeyin diyen çıplak ayakların deyimini bir fiil gerçekleştirmek(ki ne hikmetse kordonda hızlı yürüdük),minikle eski günleri hatırlamak,çimi ekmeksizin deyimiyle PALYONÇO kılığına sokmak,çimin esprileri miniğin kıyafetleriyle bi haftasonu geçirmek süperdi..gerçi miniğin waffle tarifini ele geçirmedik defetti bizi ama azimle(:P)......sevgili çim seni çooookk seviyorum haftasonu için ve beni hollow years dinleyip aglama modundan kurtardığın için binlerce teşekkür...çıplak ayaklar haftasonu hep hep hepp siz özledik sizi çoookkk seviyorumm..tatlı rüyalar hepinize...NOT:kafamı cama geçirdikten sonra iyice pozitifleştim max pozitif enerji:P





3 yorum:

Meriç dedi ki...

resimlr çok güzel erofyacığım
an itibariyle acilen para biriktirip o profeşınıl fotoğraf makinesinden bizimde almamız gerektiği kararını alıyorum.

EuphoRiA dedi ki...

canım o fotoları benim nikonla çektim profeşınılla değil ama almalıyız katılıyorum:)

çim adam dedi ki...

övünmek gibi olmasın en alttakini de ben çektim yani bu arada o profeşinıl makine iflas etmiş ekonomimize son darbeyi indirecektir ne yazık ki