may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

1 Nisan 2010 Perşembe

ekmeksiz in the house

Sevigili çıplak ayak ailesi sonunda evimdeyim..:)))))İnsanın evinin kokusu bile farklı..girer girmez niye burayı cok sevdiğimi tekrar anladım..burası dünyanın en huzurlu yeri..ve ben az kalsın otobusu kacırıp bu frsatı kacırıyodum..hastaneden cıktıktan sonra mal mal kadıkoyde ve saygı deger simitci amcamızla eğleşmekten anca 2 gibi yurtta oldum ve yurda vardıgımda kafamı bes dk koyum dınlenıym derken o bes dakıka 7 saat oldu ve 9 da korkuyla uyandım da yetısebıldım otobuse..tabı bıde bunun cabası butun yol uyuyamamak var o da ayrı problem ama neyse ki evimdeyim..Sana bişey soyluycem blog ben sarhos oldum ama caktırma..:p


hepınıze kucak dolusu sevgiler...:))

2 yorum:

Meriç dedi ki...

nereye gittin ekmeksizgider özledik seni geri gel : DDDDD

ekmeksizgider dedi ki...

gelicem şimak daha bir gün bile olmadı.:D