may the nude foot be with us

may the nude foot be with us

search

_____s o u n d of m u z a k______

sound of muzak

13 Nisan 2010 Salı

Hayattan ne Öğrendim..???

bunca dersin olayın arasında bu 3 senelik universite hayatımdan neler ogrendım...??
herkesle aramın ıyı olmayacagını herkesı mutlu edemecegımı öğrendim,bunun ugruna sevdiğimin insanların güvenin sarmamam gerektiğini öğrendim..herkesin iyi niyetli olmadığı,pragmatik bir gençliğe sahip olduğumuzu öğrendim,büyük şehirlerde sevgi dostluk kardeşliğin bozuludugu öğrendim..İnsanlara gereğinden fazla değer vermemeyi öğrendim,ne kadar cok seye sahıp oldugumun bı onemı olmadgını,ne kdar az seye ıhtıyac duydugum onemlı oldugunu ogrendım..herkesın kardes olmadıgını ogrendim.iki yüzlüğü öğrendim..iftirayı hak yemeyı ogrendım..Herkese guvenmemem gerektıgını,,insanların ınsanlara deger vermedıgını ogrendım..ınsanların yuzune gerceklerı soyleyemedıgımı,korkak oldugumu ogrendım..ınsanların suratına dogruyu soylemem gerektıgını ogrendım..Kardeşim dediğim insanlarla derdimi paylaşmam gerektiğini öğrendim,değer verdiğim insanlara bunu hissettirmem gerektiğini,onları herkesten farklı yere koymam gerektiğini öğrendim..Ama beni tüm iyi niyetiyle karsılayan,benim yapmak ıstegımı anlayıp onlara ıhtıyac duydugumda yanımda olan ınsanların bu buyuk sehirlerde de oldugunu ogrendım..boyle ınsanlara sahıp oldugum ıcın sanslı oldugumu ogrendım..kımsenın yapamadıgını bır dostun telefonla yaptıgını ogrendım..hala bırbırlerını kosulsuz bı çıkar beklemeden sevebılecek ınsanlar ogrendım..ve onları sevdımmm..

Sımdı kadaronları ihmal ettiğim, istemedende olsa dostlarıma farklı oldukları hıssetıremedıgım ıcın ozur diliyorummm...tüm ihmal ettiğim ve güvenini sarstığım dostlarıma gelsin..

1 yorum:

Meriç dedi ki...

bu yazıyı 10.okuyuşumun ağlak bir anıma denk gelmesi ve gözlerimimn dolması,
seviyoruz seni ekmeksiz
seviyorum sizi çıplak ayaklar...